Regulamin

Sprzedaż w ramach sklepu internetowego prowadzi się w oparciu o Regulamin sklepu internetowego, z którym każdy Klient winien się zapoznać przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu.

THE COOL SCHOOL MAŁGORZATA HAJDUGA, 97-400 Bełchatów, os.Dolnośląskie 116/4, NIP 769-198-92-98 REGON 

Sklep internetowy,prowadzony jest przez firmę THE COOL SCHOOL MAŁGORZATA HAJDUGA Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ninejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia. Klient nie jest związany tymi postanowieniami Regulaminu, które uległy zmianie po złożeniu zamównienia. Kupując w naszym sklepie akceptujesz regulamin. Akceptacja regulaminu oznacza zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych wysyłanych w celu poinformowania o aktualnych promocjach etc.

Regulamin sklepu internetowego

Użytkownikami sklepu mogą być osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.

1.Nasz sklep prowadzi przedaż wysyłkową towarów. Sklep czynny jest przez całą dobę, 365 dni w roku. W związku z tym również przez całą dobę można składać zamówienia.

2.W przedaży oferujemy produkty nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.

3.Wszystkie produkty oferowane w naszym Sklepie znajdują się fizycznie w naszym magazynie, a ich stan jest akutalizowany każdego dnia. Informacja na temat dostępności produktów może jednak ulec zmianie bez wcześniejszego uprzedzenia.

Ceny

4.Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Przy pełnym opisie towaru podawana jest cena brutto, zawierająca obowiązującą stawkę podatku VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówinia i zachowuje ważność w chwili uszczania płatności.

5.Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocynych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Zamówienia

6.Zamówienia towarów składa się poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia umieszczonego na stronie. Potwierdzeniem zamówienia jest wiadomość e-mial przesłana na adres podany w zamówieniu.

7.Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.

8.Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji zamówienia. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania do realizacji zamówienia.

Wysyłka i dostawa towaru

9.Sklep realizuje zamówienia w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia wpłaty należności przez klienta. W przypadku trudności z realizacją, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Jako realizacja rozumie się wysyłkę do klienta.

10.Koszty dostawy towaru na terenie Polski są podane każdorazowo w podsumowaniu zamówienia. Wysyłki realizowane są za pomocą Poczty Polskiej, paczkomaty InPost.

11.Sklep nie bierze na siebie odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia lub zaginięcie towaru spowodowane przez firmę kurierską. W przypadku przewoźnika wybranego przez stronę kupującą, Sklep zrzeka się wspomnianej odpowiedzialności.

Formy płatności

12.Sklep oferuje trzy formy płatności.

13.Płatność za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze kurierowi

14.Płatność Przelewy 24 - zapłata następuje po złożeniu zamówienia automatycznie. Informacja o przyjęciu zamówienia zostanie Klientowi przesłana e-mailem. E- przelewy przeprowadzone są za pośrednictwem Przelewy24.pl

15.Płatność przelewem - Klient ma możliwość zrobienia przelewu według wyboru przez internet, w banku lub na poczcie. Nr konta zostanie przesłany e-mailem wraz z informacją o przyjęciu zamówienia. Realizacja zamównienia nastąpi po wpłynięcu wpłaconej kwoty na konto Sklepu.

Zwroty i reklamacje ( nie dotyczną odstąpienia od umowy )

16.Sprzedawca przyjmuje zgłoszenia i reklamacje oraz udziela informacji w zakresie produktu w formie ustnej, pisemnej bądź za pośrednictwem poczty i formularzy elektornicznych.

17. Przy składaniu reklamacji bądź zapytania należy powoływać się na numer zamówienia lub podać dane umożliwające indentyfikację Klienta.

18.Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania kompletu informacji (pkt. 17) Udzielenie odpowiedzi może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja.

19.Zwrot możliwy jest tylko w przypadku spełnienia wszystkich warunków wymaganych w Regulaminie.

20.Klient zobowiązany jest do przesłania opakowania z produktym, potwierdzenie zakupu produktu oraz wypełnionego formularza zwrotu w przeciągu 30 dni od daty dokonania zakupu.

21.Reklamacje i zwroty przyjmowane są telefonicznie pod numerem 788-525-072 i pisemnie na adres firmy.